måndag 1 april 2013

LESS MAN BLIR

Goddag.

Jag ställde väckaren på 9 i morse, snoozade dock till 10 typ. Åt frukost och sedan gick jag ut med Mittzi. Det var mulet och tråkigt, så jag gick in och såg en film efter vår promenad. Jag grät, grät, och grät. Jag har sett den där filmen förut dessutom, så fråga mig inte varför jag såg den. Jobbigt.

Därefter gick jag ut på balkongen, solen hade kommit fram och den stekte som bara den. Så jag fick ju räcerfart ner i källaren för att hämta upp mina utemöbler, för att kunna sitta och sola. Jag fick dock bara upp balkongmattan, för mina möbler var spårlöst försvunna....? Jävla tattare som inte kan låta andras saker vara i fred. De har skruvat lös hela "låsgrejen" liksom, och sedan skruvat tillbaka det lite hastigt. Så, nu är jag utan utemöbler. Förbannat. Less man blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar