söndag 7 april 2013

FREDAGS & LÖRDAGS

I fredags blev det inget mer bloggande, och inget igår heller. Så kan det gå ibland. Vid halv 8 på fredagskvällen så hämtade Elin mig, jag fick middag hos henne och Roger. En köttfärspaj med kantareller i, hur god som helst. Sedan drack vi vin och såg på lets dance följt av lite andra program. En lugn och mysig kväll :) Vid kvart i 12 blev jag hämtad.

På lördag blev det en "fet" sovmorgon, ända till 11.15 typ. Riktigt gött. Sen låg vi och drog oss till typ 13...? Hahah.. slapp förmiddag - javisst! Sedan vid 14.30 var jag redo för att åka upp till Karlströms. Det var födelsedagsfirande för världens bästa 21åring (Elin)! :) Jag fick go'fika och go'mat så det bara stod härliga till. Det var en riktigt mysig och bra eftermiddag/kväll uppe i Gideå, helt enkelt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar