söndag 21 april 2013

SOLLEFTEÅ

I lördags mott jag inte veta vad jag gjorde under dagen, jag försökte packa, organisera osv. For in på stan, fick sällskap av Tobias och hans kompis Peter, dom följde mig på bolaget. Sedan for jag och Tobias (storebror) runt lite, vi hade bara trevligt och umgicks :) käkade lite lunch och så :)

Sedan for jag hem och duschade och gjorde mig klar, sedan traskade jag och Mittzi iväg till J. Vid 18 var vi bortbjudna på middag. Det blev en riktigt trevlig och mysig kväll, med bra sällskap och väldigt god mat och dryck. Vi for hem vid 01 tror jag :) Idag har jag packat det sista och städat, diskat, gått med Mittzi, varit hem med Mittzi och lite annat. Nu infinner vi oss i Sollefteå (jag och 4 till ur min klass), vi ska ha praktik här, på sjukhuset. Vi kom hit vid typ 16.30! Nu ska jag sova, så godnatt. Nu har ni fått uppdatering iaf. Jag bjuder på den där charmiga bilden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar