lördag 13 april 2013

IGÅRKVÄLL

Igår var det fredag och skola hela dagen. Vi körde grupparbetet mellan 8 och 11, sedan tog vi lunch i två hela timmar. Vi gick hem till Karlhagen och åt, sedan chillade vi bara. Jag blev sjukt trött. Sedan klockan 13, var det dags för två föreläsningar på raken, till 16.45. Så det blev återigen en heldag på skolan.

På kvällen, efter skolan, stannade jag hos Johanna. Vi pratade och tog det jäkligt lugnt, sedan kom även Simon förbi och babblade en stund. Efter det gjorde vi tonfisksallad och åt. Vid 20tiden kom jag hem. Jag tog mig ett glas rosé och såg let's dance. Tog en dusch i pausen och fräschade till mig, sedan tog jag ett glas rosé till och såg vidare på dansen, ville inte missa Montazami, som för övrigt var jätteduktig igår :) Vid 21tiden gick jag bortöver, till grabbarna som såg på film. Där blev jag bjuden på en grogg, som faktiskt var riktigt god. Men dom lyssnade på vad som gällde, och blandade bra ;) Jag hatar spritsmak, så mig kan man inte blanda "stärtt" åt ;) haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar