onsdag 10 april 2013

SNABBT INLÄGG.....?

Hej, ska göra ett snabbt inlägg här. Har egentligen inte tid. Igår var det tisdag, då tränade vi på att sätta PVK uppe på KTC och efter det blev det träning och hem för att se lite föreläsningar. På kvällen var vi en grupp som hade bokat ammunensträning, så då blev det att träna på PVK och venprovtagning. Så det var kul. Då jag kom hem från KTC  igårkväll, såg jag klart en föreläsning som sög. Den var ruskigt tråkig, men det berodde inte på själva ämnet, utan på hon som föreläste. Sedan ordnade jag lite diverse, medan jag tittade på "kändishoppet". Efter det for jag bortöver.

I morse klev jag upp 7, skulle vara på skolan klockan 8. Det har gått bra idag, vi fick en hyfsad start på vår case-uppgift. Sedan mitt i dagen, hade vi övning på ankomstsamtal, haha. Det var ganska kul ;) Ehm, så har min dag sett ut. Kom hem kring 17. Så jag är ganska nyäten nu, åt en svingod soppa av "varma koppen", ska lägga upp bild på den sen. Nu bör jag kolla på någon föreläsning och sedan får jag se hur det blir, jag ska över till Forsberg i alla fall, hon bor i grannhuset, hon missade vår "planering", så jag jett gå över och visa den ;) Då får jag ju se lägenheten i samma veva, så det blir ju kul! Senare ville Karlhagen att vi skulle gå och ta en öl, för någon kompis till henne kikar förbi idag, så det blir eventuellt det. Jag får se hur saker och ting ser ut. Lillan (min hund) är hemma hos mamma, då jag har så långa skoldagar framöver. Detta blev ju ett snabbt inlägg.... eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar