fredag 20 juli 2012

16/7 1992

Goddag, det är kallt i Ammarnäs idag. Jag snoras till och med.. skulle behöva vantar då man är ute. Haha! Men jag vaknade vid 09.30 i alla fall, klädde på mig och vi gick ner till Lillemor och Mats för lite frukost. Det satt riktigt fint med goa mackor och några goa koppar kaffe! :) Har suttit där nere tills typ nu, tittade lite i deras gästböcker där alla skrivit genom alla år. Bland annat vi, vi har ju varit här varje år nästan, sen vi var små. Det är nu som det har varit ett uppehåll på 4 år. Har inte varit här sedan 08. Men det har ju sina anledningar, det har hänt mycket under denna tid. 09 & 10 har ju varit jobbiga år.

Men hur som helst, så är det fantastiskt att vara tillbaka och träffa så många goa släktingar <3 synd att inte precis ALLA är här. Men, det kommer "fler tåg", så jag får träffa resten sedan någon gång, nästa gång man kommer upp kanske :) Eh, jag hittade bland annat då vi skrivit i gästboken, år 92, då jag var 4 månader gammal! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar