måndag 16 juli 2012

FUCK CANCER


Och jag har ju även världens bästa och finaste vän, Elin. Hon kom en snabbis till mig ikväll, och med sig hade hon ett linne till mig - hon hade beställt ett åt oss var. Ett linne med loggan (eller säger man så?) "FUCK CANCER". Fint linne, och en bra logga! Gulligt av henne att komma förbi lite tvärt med ett paket!!! <3 Åh, vilken bra eftermiddag & kväll det varit idag, jag är så glaaaad! <3

Elin Karlström, bästa vännen, du är så jäkla bra att ha, att du vet inte hur mycket du betyder! Man är nog lite för snål med att säga det, tror jag, men vi vet ju om det, vi vet var vi har varandra! Jag älskar dig! Och jag vet, att det kommer vara du & jag, för alltid. Kommer aldrig släppa dig, för vänner som du, det finns inte. Inte någonstans! <3 


1 kommentar:

  1. Gullipluttar! Ha en bra resa nu gumsan <3

    SvaraRadera