tisdag 31 juli 2012

INTRESSEKLUBBEN, HALLÅ

Jag for direkt till höglandssjön, innan jag for hem till läggan. Det gick kanonbra idag, att springa, lite tungt i slutet bara, men det ska ju kännas lite tyngre då! Så jag var nöjd :) Var hemma i läggan vid 21 typ, kom väl till stan kvart över 8, efter springturen var väl klockan 25 i 9 och sedan gatt jag fara och tanka. Kul? Nä. Inte så kul att lägga pengar på en FULL tank, men, tyvärr så är ju det ett måste, om man ska ta sig fram med vita faran ;)

Intresseklubben antecknar, gissar jag... ehm, jag sprang i sminket, orkade inte tvätta bort det innan. Det är äckligt att ha smink då man tränar, tycker jag, men idag blev det så! Sen i övrigt, så har jag duschat, plockat undan det jag handlat idag, diskat och plockat ut lite skräp. Nu sitter jag vid tv'n, ska snart göra mig klar och lägga mig! Bjuder på en skev bild, från efter springturen, svettig och alldeles, alldeles underbar! Hahah.... puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar