fredag 13 juli 2012

HEJ HEJ HALLÅ

Hej hej hallå, chillat hos Elin sen 14 cirkus, till typ halv 6 eller vad nu klockan var. Vi var iväg på byggma en sväng, och sedan då Roger kom hem, då for vi ut på naturkompaniet och utekompaniet en sväng. Efter den en snabbis på coop och sedan hem till Elin och Roger igen. Jag vart bjuden på gomat där, men storbjuden som jag var ikväll, så for jag hem och åt. Hann träffa Maud och Sören en snabbis också :) Kul att se dom en tur med, än om så var en riktig snabbis!

Både jag och Mittzi har ätit middag, hon äter ju en portion på fm och en portion på em. För er som tycker det är kul att veta... haha. Nu funderar jag på vad jag ska göra, funderar på att diska bort och kanske småstäda lite. Men städa på en fredag, det kändes ju inte sådär skitkul! Äh, får se helt enkelt, vad jag hittar på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar