söndag 22 juli 2012

PÅ HEMMAPLAN

Jahaja, nu är jag på hemmaplan igen. Jag startade hyfsat tidigt, for redan vid 11 från fina Ammarnäs. Var i Sorsele vid 12, och där for jag till Barbro, pappas ena moster :) Hon var ju i Ammarnäs på torsdagen, så jag träffade ju henne där med, men ganska kort stund. Så jag for till henne idag, och var där i typ 1 & en halv timma :) Mycket mysigt, och gott fika bjöds det på! Mycket prat om allt, förr & nu. Hur snabbt tiden går och hur allt förändras.

Sen så startade jag väl från henne vid halv 2 ungefär. Resan gick bra, jag blev trött och less bara, fick ont i ryggen. Körde lite galet, stoppade en annan bil och han var himla trevlig och hjälpsam, sa att han skulle visa bästa genvägen till Fredrika, att jag kunde följa efter han bara. Hahahah, jag säger då de, det var en upplevelse! Shit vilken väg... kändes som en evighet, men den var ganska kul att köra. En smal grusväg! Han stannade där han bodde, och förklarade resten av vägen, och jag kände mig väldigt väldigt öde... men, jag hittade och förstod va han mena, så det gick bra och jag kom fram till asfaltsvägen igen ;) yey. Jag kom hem vid halv 6 cirkus, hem till mamma, kändes skönt att fara hem till henne istället för hem till läggan! Åsas och alla var hemma och höll på uppe hos mormor, så där blev det käk - satt ju som fina fisken! Spagetti och köttfärssås :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar