torsdag 12 juli 2012

GODKVÄLL

Godkväll, somnade som klubbad igår. Sovde hemma i Landsjö, hos min fina mor :) Jag fick en poncho (från barnavd. haha), jättefin!!!! Och en skarf som jag ska ha till, och även ett armband. Söta, söta mamma, som köper grejer till mig hela tiden <3 Sedan klev vi upp något med halv 11 i morse. Åt en asgod lyxfrulle, som jag alltid får hos mamma :D Sedan gick vi upp till mormor med kläder som mamma hade köpt hem till henne igår. Jättefina var dom, och mormor blev så fin i dom! Så jag tror att hon skulle behålla nästan allt :) Kul! Vi var uppe hos mormor en stund, och sedan chillade vi bara.

Vid 14-tiden for jag och Mittzi neröver igen. Och sedan har jag jobbat kväll. Det har gått bra. Det dryga har varit, att jag har haft en sjukt sprängande huvudvärk HELA kvällen. Sjukt jobbigt. Jag trodde det skulle släppa, bara jag drack extra mycket vatten och även kaffe. Men icket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar