måndag 9 juli 2012

TJENNNNAAA


Jamen tjennnnnaaa! Idag har jag jobbat 7-16, for hem och gick på promenad med Mittzi på rasten. Dagen hade gått fort ibland, men oftast segt ändå. Tillslut tog jobbpasset slut, klockan var 16, och jag for hemåt. Men jag for först förbi höglandssjön och sprang min runda. Det gick förbaskat bra, vilket jag inte trodde, med tanke på hur kvavt det är ute idag. Riktig åsk-luft. Men skönt var det i alla fall, att det gick så bra! Då jag kom hem så tog jag det lugnt en stund, åt min FÖRSTA jordgubbe från en av blomlådorna mina, ute på balkongen :) Göttit! Då jag hade vilat en stund, och hunnit svettats ut lite, då tog jag mig en skön dusch. Och välbehövlig. Nu ska jag gå ut med Mittzi en sväng, men jag börjar bli hungrig... så frågan är ju, äta middag eller inte äta middag? Om jag ska äta middag, vad ska jag då äta? Om jag ändå hade något svar!

Hittade en bild som jag tagit, på vår syren, från ifjol. Bjussa på den ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar