fredag 13 juli 2012

FREDAG DEN 13

Nyss varit ute och gått kvällspromenaden med Mittzi. Nu är jag inne igen, och tänker nu utsätta mig själv för lite skräck.... kommer jag att fixa de? Att se en skräckfilm alldeles själv? I don't know. Beror på hur äcklig den är. Den börjar nu, på kanal 5. "Fredag den 13". Såklart att dom sänder den på självaste dagen också. Fredag den 13. Har ni haft otur? Eller har ni haft en bra dag? Jag har haft en bra dag, hittills, och hoppas på att den fortsätter bra ända tills jag vaknar i morgon igen :)


FILM - AMERIKANSK SKRÄCK FRÅN 1980. En ung pojke drunknar i en sjö. Elva år senare mördas människor systematiskt en efter en i närheten av sjön. Kan det vara Jason som återuppstått ur sin vattengrav?

I rollerna: Betsy Palmer, Adrienne King, Jeannine Taylor, Robbi Morgan, Kevin Bacon. Regi: Sean S Cunningham.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar