torsdag 19 juli 2012

AMMARNÄS

Godmorgon, nu ska jag avslöja vars jag tog vägen igår! Till Ammarnäs :D Jag och Mittzi for igår vid halv 4 och var framme vid 22. Efter två stopp och en bra bit med dålig väg. Lyckan är densamma, varje gång man når "välkommen till Ammarnäs". Och är det någonstans man känner sig välkommen, så är det här!

Dock, så blev det inte riktigt som planerat, jag for ju upp för att vara med i aitelnas i helgen, men - Mittzi började löpa inatt (?!)... typiskt. Så vi blir kvar i byn, för annars blir hanhundarna galna, om jag kommer med Mittzi dit upp. Men jag har hunnit träffa nästan alla, och några är kvar på byn till i morgon osv. Så det blir kung ändå! Bara av att vara i Ammarnäs är så underbart, snacka om avkopplande! <3 Jag och Mittzi får hitta på saker ändå, promenader och fara iväg någonstans, så vi löser detta på bästa sätt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar