måndag 16 juli 2012

JÄVLIGT BRA DAG

Jaha, hoppas nu att er dag blev jävligt bra! För min blev jävligt bra! Jobbade idag, kort dag, till halv 2. Men jag jobbade in rasten, för det passade bäst i och med att vi var några stycken och att de som ändå går länge pass måste ha rast också så. Så jag gick hem kvart i ett, jäkligt skönt. Två stycken som jobbade idag, var två styckna, som har haft semester första perioden.. så det gjorde ju ändå att det kändes "lättare" på något vis, kul att se dom på grund av att det är 4 veckor sen nu och skönt med lite uppvilad personal. Det är så mycket klagomål nu, för att alla är så less hit och dit och vill gå på semester. Så det var lite skönt med uppvilade brudar! :)

Då jag kom hem, direkt efter jobbet, då duschade jag och gjorde mig färdig. Gick ut med Mittzi och sedan kom mamma vid halv 3 typ, plockade upp mig och vi for på tur! Och jag kan säga att - jag har den absolut snällaste, finaste, omtänksammaste, generösa, bästa, roliga, ödmjuka (ALLT BRA OCH POSITIVT) mamma man kan ha! Jag har helt klart världens bästa mamma, som jag älskar så obeskrivligt mycket att det finns ingenting i världen som kan beskriva, min kärlek till mamma! Jag får alltid så mycket av mamma, massa olika saker, och idag var inget undantag. Jag tänker inte skriva just nu, vad jag fått idag. Utan det kan jag skriva sen, nästa vecka kanske. :) Men, jag har i alla fall den bästa mamman i världen, på alla sätt & vis <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar