tisdag 10 juli 2012

GÄÄÄÄÄSP

Gäääääääsp.... idag är jag förjävligt (jag menar det) trött. Helt matt. Fattar inte. Ögonlocken är så där tunga ni vet, sådär så att man måste kämpa för att hålla dom öppna. Det är så jobbigt. Ändå har jag sovit i minst en och en halv timma efter jobbet. Det bara kröp i kroppen av trötthet, så jag gatt bara ta mig en tupplur. Jag skulle ju göra min springtur idag, som vanligt, men tröttheten tog över och sen är ju inte vädret det mest lockande springvädret.. i alla fall så har jag ju som sagt jobbat idag, vi jobbade kort, för en i personalen var sjuk och då skulle vi 0-vika. Drygt. Tur det var bra arbetskompisar jag jobbade med, Sandra och Sofia, duktiga flickor!

I övrigt då? Jag har som sagt varit sådär galet trött HELA dagen, och på det grinig och halvirriterad. Sen att jobba kort och del andra störande moment, det gjorde ju inte saken bättre för humöret. MEN, som alla vet, att jobbar man med det jobbet som jag gör, med människor, då är det bara att hålla masken och låtsas vara på ett bra humör.. än vilket skithumör man är på. Just smile....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar