lördag 14 juli 2012

HÄRLIGT KVÄLLSVÄDER

Jobbat ikväll. Det har gått bra, och relativt snabbt. Ehm, då jag kom hem så gick jag och Mittzi kvällspromenaden på en gång, så himla skönt ute. Det är sådana här kvällar man vill sitta ute hela natten, vid en eldstad. Så mysigt det vore! Men i alla fall, så ser jag på tv nu, med balkongdörren öppen - fyllskallar fjantar sig ute på parkeringen. Det värsta är att dom lätt måste vara mellan 30-40 år, och har världens tönt-fylla. Så jävulskt fjantiga, och lev om som om dom vore 20 st, men är 3(?).

Jag känner mig lite less, och har lite ont i en av armarna. Begriper inte varför, kanske använt den på något annorlunda sätt ikväll, på jobbet. Who knows?! Aja, med denna läckra (nytagna!!!!) bild, säger jag godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar