söndag 29 juli 2012

EY EY EY

Ey ey ey, jobbade idag som sagt. 7-14. For på Ö&B en snabbis, för jag visste att jag ville köpa ett halsband där, till Mittzi. Skiiiitfiiiint, till ett pris av 49:-, så jag menar, då håller det så länge det håller. Och det passar så bra till det rosa kopplet ;) Ni ska få se sen! Sedan for jag en snabbis på coop, handlade pärer & lingonsylt, haha. For hem - gick ut med älsklingsvovven min - gick in och diskade undan - klippte naglar på både händer & tår - tog ut skräp i skräpsorteringen - gick in och duschade en grymt härlig och ganska lång dusch. Jag kände mig måttligt fräsch innan! Eeeh, sedan tog jag det lite lugnt och lagade mat, pärer & brunsås med köttbullar i + lingonsylt. Riktig söndagsmidda', och gott var det. Efter middagen så tog jag det lugnt en stund, sedan diskade jag undan och sedan for jag ut på en efterlängtad springtur.

Jag har haft ett oförskämt långt uppehåll nu, på nästan 2 veckor (?!), så jag längtade verkligen till att få springa. Men därför uppehållet har blivit, det är för att jag har haft ALLT möjligt annat, för mig. Ammarnäs, mycket hemma hos mamma & jobbat uppe hos mormor och så. Ja, lite olika. Jag har i alla fall gjort en massa, och därför har träningen legat på hyllan. MEN, så for jag ut nu ikväll - första gången med mina nya joggingskor och min nya sportbh och ÅÅÅÅÅÅÅH vilken skillnad <3 Lovely! Sjukt härliga och bra skor, och sjukt härlig och bra sportbh. Min gamla sportbh;ar har blivit för stora. Det gick riktigt, riktigt bra att springa ikväll också, så jag är nöööjd :) Satsade verkligen på att springa lugnare, så att jag fick mer uthållighet, så jag sprang längre sträckor än vad jag brukar orka med. Jag har så svårt för att springa halvsakta, men bara jag tänker på det och ger mig den på det sååå - BRA RESULTAT :) Mycket skönt! Då jag kom tillbaka från springturen, då gick jag en bra bit med Mittzi uppe i skogen, en riktigt härlig tur. Men nu har jag varit inne ett tag - nu DUSCH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar