måndag 30 juli 2012

SYLTLÖKEN

Hallåj Hallåj, jobbat idag, 7-16. Hade dock en motionstimme att utnyttja, om det gick för sig, vilket det gjorde. Så jag for från jobbet vid 15, hem och bytte om + packade lite. Raka vägen mot höglandssjön och där gjorde jag min vanliga tur, det gick bra, men lite tungt. Har haft lite träningsvärk från igår, med tanke på att det var första springturen med nya skorna då. Så då gick det lite tungt, men bra :)

Svettig som en... syltlök (vet inte vad jag fick det ifrån?!....) for jag raka vägen hem till finaste mamma. Vi chillade ett tag, gick upp till mormor och tog bort en fästning på Nalle. Sen stod vi ute en stund till, då det är så himla härligt ute, då kunde vi inte gå in på en gång. Jag tog sedan en härlig dusch och sedan åt vi. Det blev hemmagjord kycklingsallad, vilket var mycket gott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar