onsdag 25 juli 2012

FULL RULLE - DEL 2

Sedan gick vi upp till mormor, packade upp hennes cykel (hon hade ju också vunnit en)! :) Sedan tog vi tag i rummet där både jag och Tobias har en massa saker, flyttade om, så att allt som ska på auktionen blev längst fram i rummet och våra saker längst bak. Jag tog även reda på några saker som jag hade där, som jag vill ha i min nya lägenhet! Sedan fikade vi uppe hos mormor, typ vid 14.

Sedan packade vi in en servis som jag skulle få ta reda på, stilren och fin. Den är vit med guld runt kanterna typ, bild kommer säkerligen sedan :) Ehm.. ja, sen allt var klart där uppe, med möbleringen i det där rummet och inpackning av den där servisen, så hann klockan bli mattid. Vi gick efter skogskanten ner, där jag plockade en del smultron. Sen gick vi in och lagade mat - tacos! Så himla gott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar