tisdag 10 juli 2012

LORENZO?

Jag har sett på en till film ikväll "Letters to Juliet". Den var också riktigt bra, mysig och romantisk. Bra på helt olika vis. Men ska jag välja bästa film av de två jag sett ikväll, då tycker jag ju att "Dear John" är bättre. Men helt klart värda att se, båda två! Men man kan ju undra när jag själv ska träffa min Lorenzo? När dyker du upp? Hallååå? Kom då... väntar ju! Tänk om man gifter sig med någon, som faktiskt funnits i ens liv väldigt länge? Aaaah, fundera på den ni! Man vet aldrig hur framtiden ser ut, och tur är väl det. Tack och lov! Jag hade inte velat se min framtid då jag var barn, att veta redan då, vad min familj skulle utsättas för... så tack och lov, att vi ingenting vet i för väg! But we will see - finner jag min Lorenzo?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar