lördag 28 juli 2012

PRIMA BALLERINAN

Jamen hallå, har legat lite lågt på bloggen idag. Mådde som sagt inte som en prima ballerina... för lite mat och för mycket alkohol igår. Jag var inte den klaraste pricken om jag säger så, haha. Det var nog både en och två hjärnceller som gick vilse ;) Men men, huvudsaken man hade trevligt och VAR trevlig. Trevligt hade jag och jag var inte oense med någon! Träffade fina människor, bara glada miner :) Och lite dans hann vi med också!

Idag har jag legat typ hela dagen, och mått lite olika bra och dåligt. Det har gått lite upp & ner. Men det är typ nu först jag börjar piggna till på riktigt (?!), har aldrig varit med om att vara småbakis hela dagen. Brukar i så fall bara vara bakis på förmiddagen. Men man mår väl bättre dagen efter, om man ätit en stadig middag innan festligheterna! så ÄT BRA innan! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar